Telefon Bankacılığı

Bank Asya, Avrupa'da Bir İlke İmza Attı!

Bank Asya, Müşteri Memnuniyeti Yönetimi (ISO 10002) ve Çağrı Merkezi Sertifikası (EN 15838) kalite belgelerini aynı anda alarak Avrupa'da bir ilke imza attı.

Dünyaca ünlü bir kalite enstitüsü olan Bureau Veritas'tan Müşteri Memnuniyeti Yönetimi (ISO 10002) Kalite Belgesi, European Confederation Of Contact Centre Organizations (ECCCO) üyesi Çağrı Merkezi Derneği'nden (ÇMD) ise Çağrı Merkezi Sertifikası (EN 15838) alınmıştır.

Size En Yakın Bank Asya

0850 222 4 888 Alo Asya'yı kullanarak, bankacılık işlemlerinizi ihtiyaç duyduğunuz her an, "bir telefonla" kolay, hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilir; ürün ve hizmetlerimiz hakkında ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

0850 222 4 888 Alo Asya'yı aradığınızda, dilerseniz Müşteri Temsilcisine bağlanarak işlemlerinizi yaptırabilir; dilerseniz Sesli Yanıt Sistemi'ndeki menüler yardımıyla kendi kendinize hizmet alabilirsiniz.

Alo Asya'dan gerçekleştireceğiniz bankacılık işlemleri için Alo Asya üyesi olmanız, yani şifre ve parolanızın olması gerekmektedir.

Avantajları

  • Alo Asya 365 gün, 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir, günün her saati arayabilirsiniz.
  • Alo Asya'dan bireysel, ticari ve kurumsal tüm müşterilerimiz hizmet alabilir.
  • Alo Asya'dan yapacağınız işlemlerin dekontunu faks yolu ile alabilirsiniz.
  • Alo Asya'da tüm telefon görüşmeleri kayıt altındadır.
Şubesiz Kanallarımız