İnternet Bankacılığı

İnternet şubesine nasıl üye olabilirim?

Bireysel Müşterimiz İseniz;

www.bankasya.com.tr 0850 222 4 888(Alo Asya)'dan veya size en yakın şubemizle irtibata geçerek üye olabilirsiniz.

www.bankasya.com.tr"Hızlı üyelik" sayfasından başvuruda bulunabilirsiniz.Aynı şekilde 0850 222 4 888 numaralı Alo Asya'dan da işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. AsyaNakit ya da kredi kartı bilgileriniz yanınızda ise müşteri temsilcisine bağlanmadan sesli yanıt sistemini kullanarak ta işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Şubesi üyelik işlemleri ilgili bazı bilgiler cep telefonunuz ile size iletileceğinden işlem esnasında cep telefon bilginizin güncel olmasına dikkat ediniz

Kurumsal Müşterimiz İseniz;

Tüzel kişilik adına, İnternet şubesinde yetkili olacak kullanıcılarınız için, şubelerimizden alabileceğiniz Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu'nu her bir kullanıcı için ayrı ayrı doldurmalısınız.

Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu'nu, Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu'nu, formda belirtilen belgeler ile birlikte, çalıştığınız Bank Asya şubesine teslim etmelisiniz. Evrakların teslimini müteakip 5 işgünü sonrasında, 0850 222 4 888(Alo Asya)'i arayarak şifrenizi telefonda oluşturabilirsiniz.

Çocuk Hesabı Olan Müşterimiz İseniz;

Çocuk hesabına internet şubesi şifresi alabilmek için internet şifresi bireysel başvuru formuna çocuk hesabı ve bilgileri girilip, veli tarafından imzalanmalıdır. Ayrıca bu forma çocuk ve velinin kimlikleri eklenmelidir. Bu evraklarla birlikte başvurduğunuzda çocuk hesabınız için üyelik işlemini başlatabilirsiniz.

Ortak Hesabı Olan Müşterimiz İseniz;

İnternet şubemizi kullanacak ortak hesap sahibi münferit ya da temsil yetkili ise üyelik başvurusu kabul edilir. Bu tipteki hesap sahipleri şubelerinden internet şubesi bireysel başvuru formunu doldurmak suretiyle üyelik işlemlerini başlatabilirler.

İnternet parolamı ve şifremi nasıl alabilirim?

Bireysel Müşterimiz İseniz;

0850 222 4 888 (Alo Asya) ile irtibata geçip sırasıyla 1, 3, 2 adımlarını izleyerek veya www.bankasya.com.tr"Hızlı Üyelik" sayfasından alabilirsiniz. İnternet Şubesi üyelik işlemleri ilgili bazı bilgiler cep telefonunuz ile size iletileceğinden işlem esnasında cep telefon bilginizin güncel olmasına dikkat ediniz.

Kurumsal Müşterimiz İseniz;

Tüzel kişilik adına, İnternet şubesinde yetkili olacak kullanıcılarınız için, şubelerimizden alabileceğiniz Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu'nu her bir kullanıcı için ayrı ayrı doldurmalısınız. Kurumsal İnternet Şubesi Başvuru Formu'nu, formda belirtilen belgeler ile birlikte, çalıştığınız Bank Asya şubesine teslim etmelisiniz.

Yukarıdaki işlemleri tamamladıktan sonra evrakların teslimini müteakip 5 işgünü bitiminde, 0850 222 4 888(Alo Asya)'i arayarak şifrenizi telefonda oluşturabilirsiniz.

Çocuk Hesabı Olan Müşterimiz İseniz;

Çocuk hesabına internet şubesi şifresi alabilmek için internet şifresi bireysel başvuru formuna çocuk hesabı ve bilgileri girilip, veli tarafından imzalanmalıdır. Ayrıca bu forma çocuk ve velinin kimlikleri eklenmelidir. Bu evraklarla birlikte başvurduğunuzda üyelik işleminizi başlatabilirsiniz.

Ortak hesabı olan müşterimiz iseniz; İnternet şubemizi kullanacak ortak hesap sahibi münferit ya da temsil yetkili ise üyelik başvurusu kabul edilir. Bu tipteki hesap sahipleri şubelerinden internet şubesi bireysel başvuru formunu doldurmak suretiyle üyelik işlemlerini başlatabilirler.

İnternet şifremi unuttum/bloke oldu ne yapmam gerekiyor?

Kredi kartınız ya da AsyaNakit24 kartınızla birlikte; 0850 222 4 888 (Alo Asya) ile irtibata geçip sırasıyla 1, 3, 2 adımlarını izleyerek kart şifrenizi oluşturabilirsiniz.

www.bankasya.com.tradresinde"Hızlı Üyelik" sayfasından AsyaNakit ya da kredi kartı bilgilerinizle işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kullanıcı adı nedir?

İnternet Şubemize giriş yapmak için müşteri numaranız yerine kullanabileceğiniz bilgidir. Kullanıcı adınızı belirlemek için İnternet Şubemizdeki "Kişisel Bilgiler / Güvenlik" menüsünde yer alan "Parola/Kullanıcı Adı" adımını izleyebilirsiniz.

Kullanıcı kodu nedir?

Kurumsal hesaplara bağlı internet şubesi kullanıcılarına tanımlanan numaradır. Her bir kurumsal kullanıcının, kullanıcı kodu birbirinden farklıdır ve İnternet Şubemize giriş yaparken kendisine tanımlanan kullanıcı kodunu kullanması gerekmektedir. Bireysel müşterilerimizin kullanıcı kodu bulunmamaktadır.

Kullanıcı kodunuzu öğrenmek için şubenize başvurabilir ya da 0850 222 4 888 numaralı Alo Asya'yı arayabilirsiniz.

www. Bankasya.com.tr'deki "Hızlı Üyelik" internet şubesi için başvuru yaptığımda "Bankacılık Hizmetleri Sözleşmeniz bulunmadığı için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen şubenize giderek Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesini imzalayınız." şeklinde uyarı alıyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Size en yakın şubemizle irtibata geçerek Bankacılık Hizmet Sözleşmesini imzalayabilirsiniz.

İnternet şubesinden hangi işlemleri izleyebilir ya da yapabilirim?

Para transferleri, fatura ödemeleri, hesap işlemleri, kredi kartı işlemleri, TL yükleme, talimatlar vs. gibi pek çok işlemi internet şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.

Teknik Konular

İnternet sayfası ikonu tıklandığında boş beyaz sayfa geliyor ise ne yapmalıyım?

Tarayıcıyı Açın, Üst Kısımdaki Menüden;

Araçlar-Tools

İnternet Seçenekleri-İnternet Options

 

Açılan Pencereden;

Gelişmiş-Advanced

Tarama-Browsing

Başlığı altındaki "İstendiğinde Yükleme Özelliğini Etkinleştir" - "Enable Install On Demand" cümlesinin karşısında bulunan kutucukta ki "tık"ı kaldırın.

Tamam-OK

Bilgisayar kapatılıp tekrar açıldığında problem düzelecektir.

İnternet şubesine girmek istediğimde ‘Güvenli çıkışı kullanmadığınız için sistem dışı bırakıldınız' mesajı geliyor ise ne yapmalıyım?

Bu Hata Mesajının Sebebi;

kullanıcının internet şubesinden (en son) çıkarken "güvenli çıkışı" kullanmamasından kaynaklanmaktadır. Bu sebepten dolayı kullanıcı 10 dakika sistem dışında tutulur. Kullanıcı 10 dakika bekledikten sonra internet şubesine tekrar login olabilir.

İnternet şubesine girmek istediğimde ‘Açmaya çalıştığınız bölge bilinmeyen bir yetkili tarafından imzalanmış bir sertifika kullanıyor. Bu sayfa görüntülenemez.' mesajı geliyor ise ne yapmalıyım?

Kullanmış olduğunuz tarayıcı program (browser) İnternet Explorer'ın 3.xx versiyonudur. Bu versiyonlar ile Bank Asya İnternet Şubesi'ne girmeniz mümkün değildir. Çünkü bu browserlar İnternet Şubesi için kullanmış olduğumuz güvenlik sistemlerini desteklememektedir. Ancak Bank Asya web sayfasına erişmede bir sorun yaşamazsınız. Bank Asya İnternet Şubesi'ni güvenli olarak kullanabilmeniz için, kullandığınız İnternet Explorer'ın versiyonunun en düşük 4.xx ve üzeri olması gerekmektedir.

Kullandığınız İnternet Explorer'ın versiyonu 4.xx ya da üzeri olduğu halde bu hata mesajını alıyorsanız İnternet Explorer'ı tekrar yükleyiniz.

Şubesiz Kanallarımız