Üye İşyeri

Üye işyeri nedir?

Yaptığı sözleşme çerçevesinde banka kartı veya kredi kartı hamiline mal ve hizmet satmayı kabul eden gerçek veya tüzel kişidir.

Üye işyeri olmak için başvuru belgeleri nelerdir?
  • Ticaret siciline kayıtlı olanlardan Ticaret Sicil, esnaf ve sanatkar olanlardan Esnaf ve Sanatkar Sicil Belgesi,
  • Vergi Levhası fotokopisi,
  • İmza Sirküleri,
  • Kurum ile sözleşme imzalamaya ve diğer bankacılık işlemlerini yapmaya yetkili olanların yetki belgeleri
  • İşyeri binası mülk ise tapu fotokopisi, kira ise kira kontratı sureti,
  • İşyeri sahibinin veya sahiplerinin, noter tasdikli nüfus cüzdanı sureti ve ikametgah belgeleri,
  • İşyeri ortaklık ise, ortaklık sözleşmesi sureti.
POS nedir?

Bank Asya tarafından üye işyerlerine kullanım amaçlı verilen ve mülkiyeti Bank Asya'ya ait olan, kartın manyetik ya da chip bilgilerini elektronik olarak okuyan ve işlemlerle ilgili tüm bilgileri elektronik sistem aracılığı ile bağlı bulunduğu kart merkezine göndererek provizyon alabilen kart ve işlemlerle ilgili bilgilerini içeren satış veya alacak belgesini otomatik üretebilen, Kurumca verilen yetki dahilinde tahsilat işlemlerini gerçekleştirebilen elektronik cihazdır.

POS çeşitleri nelerdir?
  • POS (POINT OF SALE)
  • MAİL ORDER
  • GSM/GPRS POS
  • ADSL POS
  • E-POS
  • LAN (LOCAL AREA NETWORK) POS
  • SANAL POS
POS'a nasıl başvurabilirim?

Size en yakın şubemizden POS talebinde bulunabilirsiniz.

Mail Order nedir?

Mail Order; kredi kartının fiziksel varlığına ihtiyaç duyulmadan, kart numaraları aracılığı ile mal/hizmet alımı yapmasını sağlayan bir ödeme yöntemidir.

Kredi kartımı Mail Order sistemine nasıl kapatabilirim?

0850 222 4 888 (Alo Asya)'i arayıp, müşteri temsilcimize bağlanarak kredi kartınızı Mail Order sistemine kapatabilirsiniz.

Mobil POS (GSM/GPRS POS) nedir?

GSM teknolojisi kullanılarak cep telefonuna benzer bir teknoloji ile SIM kartlarla çalışarak kredi kartından tahsilat yapabilmeyi sağlayan bir POS yazılımıdır

Bank Asya Mobil cihazını tüm SIM kartlarda kullanabilir miyim?

Turkcell, Avea ve Vodafone SIM kartlarını mobil cihazımızda kullanabilirsiniz.

Mobil POS sistemi nasıl çalışır?

POS'lar üzerinden işlem yapılabilmesi için Turkcell / Avea / Vodafone hatlı SIM kartların, data ve faks hattına açık olması ve GSM şebekesinin kapsama alanında yer alması durumunda her yerde işlem yapılabilir.

ADSL POS nedir?

ADSL hattı üzerinden(sabit veya değişken IP hatlarda) çalışan POS' lardır.

ADSL POS'a nasıl başvurabilirim?

Size en yakın şubemizden ADSL POS talebinde bulunabilirsiniz.

ADSL POS için ne kadar ücret ödemem gerekiyor?

ADSL için alınan aylık sabit ücret haricinde, işlem adedi ne olursa olsun Bankamız tarafından ekstra bir ücret alınmamaktadır.

ADSL POS başvurusu için neler gereklidir.

Nüfus cüzdanı fotokopisi
Vergi levhası
Noter onaylı imza beyannamesi
İkametgah belgesi ya da adına düzenlenmiş su, doğalgaz , elektrik faturalarından biri

E-POS nedir?

Firmaların mal ve hizmet bedellerinin internet ortamında, kredi kartlarından mail order yöntemi ile tahsil edilmesini sağlamayan bir sistemdir.

E-POS özellikleri nelerdir?
  • Tahsilat için fiziki olarak kredi kartına gerek duyulmamakta, satışlar için mail order yöntemi ile provizyon alınmaktadır
  • Tahsilat amacıyla, her bir müşteri için 3 adet kredi kartı numarası girilebilir, provizyon alınıncaya kadar üç kartın limiti de 21 gün sorgulanır.
  • Tahsilat tarihinde karttan provizyon alınamaması durumunda, üye işyerinin isteğine göre işlemler yeniden provizyon alınması için gönderilebilir.
  • E-POS sisteminde işyerinize müşteri veri tabanını oluşturma, tahsilatları takip etme ve raporlama imkanı bir arada sunulmaktadır.
E-POS'a nasıl başvurabilirim?

Size en yakın şubemizden e-pos talebinde bulunabilirsiniz.

E-POS şifremi nasıl alabilirim?

0850 222 4 888 (Alo Asya)'i arayıp, müşteri temsilcimiz ile irtibata geçerek alabilirsiniz.

LAN POS nedir?

LAN POS sistemi işlem sürelerinin önem kazandığı, çok katlı, çoklu kasalara sahip süpermarket ve alışveriş merkezleri için tasarlanmış elektronik bir cihazdır.

LAN POS' nasıl başvurabilirim?

Size en yakın şubemizden LAN POS talebinde bulunabilirsiniz.

Sanal POS nedir?

İnternet'te alışveriş yaptıran işyerlerinin kredi kartından tahsilat yapabilmelerini sağlayan bir POS yazılımıdır.

Sanal POS'un özellikleri nelerdir?
  • İşyerlerine müşterileri için internet üzerinden güvenli ve kolay alışveriş ile her türlü raporlama imkanı sunar.
  • Sanal pos sistemi 3D güvenlik sertifikası ile çalışmaktadır.
  • Elektronik ortamda yapılan işlemler kısa sürede tamamlanır, zamandan tasarruf sağlanır.
  • Üye işyeri açısından üye işyerinin marka kimliğinin zarar görmesi, chargeback (geri ödeme) ve sorunlu işlemlerden oluşan zararlar, sahte kart işlemlerinden doğan zararlar, onaylanmayan kart işlemlerinin maliyeti gibi maliyetlerin giderilmesinde etkili olmaktadır.
Sanal POS'a nasıl başvurabilirim?

Size en yakın şubemizden Sanal POS talebinde bulunabilirsiniz.

Sanal POS başvuru belgeleri nelerdir?

Bireysel firmalar için;
Nüfus cüzdanı fotokopisi
Vergi levhası
Noter onaylı imza beyannamesi
İkametgah belgesi ya da adına düzenlenmiş su, doğalgaz , elektrik faturalarında biri

Tüzel kişiler için;
Vergi levhası
Noter onaylı imza sirküleri
İkametgah belgesi veya adına düzenlenmiş su, doğalgaz, elektrik faturalarından biri
Ticari sicil gazetesi
Faaliyet belgesi

Pos makinesiyle ilgili teknik sorunlar için ne yapabilirim?

444 1 767 (Pos Çağrı Merkezi) ile 7 gün 24 saat irtibata geçebilirsiniz.

İade kayıtları, provizyon iptalleri, ekstre taleplerimi nasıl bildirebilirim?

444 1 767 (Pos Çağrı Merkezi) ile irtibata geçerek bildirebilirsiniz.

Şubesiz Kanallarımız